6 de xuño - 12:00h XX Ciclo Música para unha época Concertos no Museo para combinar a música e a arte da súa época

Un ano máis, o Museo de Belas Artes retoma un dos seus ciclos musicais máis veteranos. 'Música para unha época' busca combinar as obras musicais dun periodo determinado coas obras artísticas das salas do Museo correspondentes ao mesmo periodo histórico, establecendo así un paralelismo entre a música e a pintura.

Os concertos celebraranse de forma presencial, con aforo limitado e reserva de localidade*, e retransmitiranse en directo a través de streaming, para aqueles que prefiran gozalos desde a súa casa. Reserva de entrada no Tel 881 881 700 (a partir do xoves, 29 de abril, ás 10:00 h)

*Segundo a lexislación vixente sobre medidas de prevención ante á crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, limitarase o aforo do salón de actos do Museo, con localidade preasignada e o uso da mascarilla durante a celebración do concerto.

Domingo, 2 de maio. 12.00 h

Retransmisión: https://youtu.be/3mTzn-WancA

Trío Pedrell. Christian Torres, violín / Òscar Alabau, violonchelo / Jordi Humet, piano

PROGRAMA

• F. Mendelssohn (18091847). Trío con piano op.49 nº1en Re menor / Molto allegro agitato / Andante con moto tranquillo / Scherzo: Leggiero e vivace / Finale: Allegro assai appassionato
  • J. Brahms (18331897). Trío con piano op.8 nº1 en Si maior / Allegro con brio _— Tranquillo — In tempo ma sempre sostenuto / Scherzo: Allegro molto — Meno allegro — Tempo primo / Adagio / Finale: Allegro

Domingo, 6 de xuño de 2021. 12.00 h:  El Afecto Ilustrado

Adrián Linares, violín barroco / Fernando Santiago, violonchelo barroco

*Retransmisión por streaming

PROGRAMA: DAL 1700. Sonatas italianas de entre centurias

• A. Corelli (16531713). Sonata I en re maggiore, op. V per violino e violone
  • F. M. Veracini (16901768). Sonata I en sol minore, op. I per violino solo e basso
  • P. Locatelli (16951764). Sonata VII in re maggiore, op. I per violino solo e basso
  • A. Corelli (16531713). Sonata XII in re minore, op. V per violin e violone, La Follia.

Domingo, 20 de xuño de 2021. 12.00 h

*Retransmisión por streaming

Manuel López Jorge, piano

PROGRAMA: CLAUDE DEBUSSY (1862-1918)

PARTE I: Images, première série (Reflets dans l’eau / Hommage à Rameau / Mouvement).

Images, deuxième série (Cloches à travers les feuilles / Et la lune descend sur le temple qui fut / Poissons d’or)

PARTE II: Préludes, première livre (…Danseuses de Delphes / …Voiles /…Le vent dans la plaine / …“Les sons et les parfums tournent dans l’air du soir” / …Les collines d’Anacapri / …Des pas sur la neige /…Ce qu’a vu le vent d’ouest /  …La fille aux cheveux de lin / …La sérénade interrompue / …La cathédrale engloutie / …La danse de Puck / …Minstrels)