O Museo Arqueolóxico de Ourense participa no Gothic Ivories Project

O Museo Arqueolóxico Provincial de Ourense asinou en xaneiro de 2014 un interesante convenio de colaboración co The Courtauld Institute of Art para participar no Gothic Ivories Project.

Este proxecto, dirixido polo profesor John Lowden e pola doutora Catherine Yvard, ten por obxecto reunir e difundir os marfís góticos dispersos por todos os museos e coleccións do mundo nun catálogo electrónico que permite buscas por iconografía, procedencia, orixe, restauracións e substitucións, falsificacións modernas, e outros aspectos relevantes para o coñecemento da evoraría gótica.

Un ano despois danse a coñecer os resultados deste fantástico proxecto.A peza coa que o Museo Arqueolóxico participa é unha delicada folla de díptico de orixe francés, do século XIV, na que aparece representada a Virxe Gloriosa entre dous anxos turiferarios baixo unha arcada gótica.

Pódese consultar na web do proxecto a ficha completa así como as fotografías de detalle deste fermoso marfil.