Ir o contido principal

Museo Diocesano e Catedralicio de Mondoñedo

O museo

O Museo Diocesano e Catedralicio de Mondoñedo foi creado a principios de 1968. Posteriormente fixéronse ampliacións ata chegar a ocupar un bo número de estancias do edificio catedralicio.

É de salientar o conxunto de alabastros ingleses do século XV dos obradoiros de Londres e Nottingham, o retablo da Magdalena cunha imaxe do século XV, grandes táboas flamengas do século XVI e a exposición de importantes pezas de prata e marfil: báculos, bandexas, cálices, custodias, cruces procesionais e candeeiros.

Na parte alta destacan os dous grandes salóns góticos nos que se expoñen retablos, óleos, unha colección de mais de 300 esculturas, grandes libros corais e unha colección de vestimentas litúrxicas de gran valor histórico e artístico.

Praza da Catedral, s/n
27740 , Mondoñedo

Tlf. 673 568 709
cmondonedo@artisplendore.com

De luns a xoves
Mañás: de 10 a 14 h
Tardes: de 15.30 a 19 h
Venres e sábados
De 10 a 19 h
Domingos
De 14 a 20 h

Tarifas

Xeral: 5,50 €
Xubilados/as: 5 €
Peregrinos/as: 3 €
Estudantes: 4 €

Consultar no teléfono horarios, reducións etc.