Ir o contido principal

10 de novembro - 19:00h ROTEIRO SOBRE FRANCISCO FERNÁNDEZ DEL RIEGO

O pasado Día das Letras Galegas 2023 dedicou a súa 60ª edición á figura de Francisco Fernández del Riego, tradutor, novelista, historiador, xornalista, ensaísta e editor galego.

Estes percorridos, deseñados para todos os públicos, vincularán a figura de Fernández del Riego con diversas obras e autores da colección permanente do Museo de Belas Artes da Coruña.

Duración: 1 hora

Inscrición:

• Todas as actividades son de balde previa inscrición que se abrirá o luns previo a cada roteiro a partir das 10:00 horas.
  • A inscrición realizarase a través do seguinte formulario ou enviando a folla de inscrición (unha por cada participante) ao correo electrónico actividades.museobelasartes.coruna@xunta.gal
  • O envío do formulario ou folla de inscrición non garante a reserva de praza, polo que é necesario recibir confirmación por parte do Museo.
  • No caso de finalmente non poder asistir, agradécese que chamen ao museo con antelación para comunicalo e así poder cubrir a praza e poidan asistir outras persoas.