Aula diversa. Corpo expresivo - Corpo articulado Novo programa de educación artística para a integración de persoas con diversidade funcional

O CGAC abre un novo programa de educación artística para a integración de persoas con diversidade funcional. O proxecto 'Aula diversa', dirixido pola xestora cultural e educadora Adriana Pazos Ottón, propón a arte contemporánea como ferramenta de inclusión social e o museo como espazo de aprendizaxe aberto ao encontro das diferenzas.

Entre os meses de xaneiro e maio de 2020 terán lugar unha serie de sesións abertas a colectivos ou persoas con diversidade funcional e ao público en xeral, que combinarán visitas guiadas e talleres creativos.

O obxectivo é establecer accións integradoras que cren puntosde encontro entre colectivos e persoas diversas capaces deachegar coñecementos e experiencias desde perspectivas múltiplese xerar un espazo físico, conceptual e social común.

SESIÓN I. 5 de febreiro

SESIÓN II. 11 de marzo

SESIÓN III. 15 de abril

SESIÓN IV. 20 de maio

17:00 a 19:00 horas

INSCRICIÓN
O programa é de balde e para participar é necesario escribir a cgac.educacion@xunta.gal indicando o nome do colectivo ou persoas participantes, as súas idades, as súas necesidades, o nome da persoa responsable, un teléfono de contacto e un enderezo de correo electrónico.
As prazas cubriranse por orde de inscrición. Cada solicitante recibirá unha mensaxe electrónica de confirmación.

PERSOAS DESTINATARIAS
O programa está dirixido a todos os públicos e idades (adultos e público infantil a partir de 4 anos).

PRAZAS
En función dos colectivos ou persoas que se inscriban na actividade acordarase un número de prazas adecuado para o bo funcionamento desta. Os nenos e nenas de 4 a 8 anos deberán asistir acompañados por unha persoa adulta.

Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC)