Presentación oficial da Festa da Arribada 2017

Imaxe da presentación

Hoxe venres 24 de febreiro de 2017 terá lugar na Casa da Navegación de Baiona a presentación da Festa da Arribada 2017.

O acto terá o seguinte cronograma:

12:00 h. Introdución á Festa da Arribada 2017 por parte da Concelleira de Cultura de Baiona Dª María Iglesias Fernández.

12:05 h. Presentación Vídeo oficial da Festa da Arribada 2017

12:10 h. Intervención autoridades:

Intervén en primeiro lugar o Presidente da Asociación de Comerciantes e Empresarios de Baiona e cerrará o acto o Alcalde de Baiona D. Ángel Rodal Almuiña.

As 12:20 h terá lugar a representación teatral “A festa da arribada” a cargo de Maxín Teatro, aula de teatro infantil de Baiona nos xardíns da Casa da Navegación.

Para finalizar ofrecerase unha degustación dos doces típicos da Festa da Arribada: “Os Ñoclos de Pinzón e as Tartas de Sarmiento” acompañados de viño doce.