O Museo Massó ofrece unha ampla programación de obradoiros para este verán

A consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria aposta unha vez máis pola difusión da excepcional colección relacionada coa náutica albergada no Museo Massó de Bueu. Faino a través dunha ampla programación estival de obradoiros, que se desenvolverán ó longo de diversas mañás de xullo e agosto no propio edificio do Museo (Avda. Montero Ríos, s/n. Bueu). As actividades, que duran entorno a unha hora, están dirixidas a rapazas e rapaces de ata 14 anos e será precisa unha inscrición previa chamando ao teléfono 986 321 838 (de luns a venres, de 10.00h a 20.00h).

Programación

As actividades arrancan o día 26 de xullo cun taller sobre a tradición da caza das baleas, que se repetirá en xornadas posteriores. Ó longo da programación os participantes poderán asistir a O que o mar non quere, no que aprenderán a liberar o mar de residuos contaminantes; Ex-libris mariñeiros, unha visita á exposición temporal sobre Antonio Massó; e Sentir o Museo, unha viaxe sensorial para coñecer o edificio dunha forma diferente. A duración dos obradoiros esténdese ata o 22 de agosto, no que se volverá a ofrecer O que o mar non quere como peche deste verán cultural.

Pódese consultar a programación completa no seguinte enlace: