Comeza a programación de inverno no Museo de Historia Natural da USC

Programación de inverno

Este sábado 12 de decembro o Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela celebra o primeiro obradoiro da súa programación de inverno. Trátase dun obradoiro titulado "Millóns de anos de vida na Terra". Nel exporanse os rasgos principais das eras xeolóxicas a través dos seus fósiles e realizaranse manualidades ao redor dos fósiles e os dinosauros.

O obradoiro está dirixido a nenos e neas de 6 a 12 anos. Celébrase o sábado 12 de decembro, cunha duración de 3 horas (de 10:30 a 13:30). O prezo é de 4 euros por persoa. A inscrición pode realizarse a través da seguinte ficha: http://revistas.usc.es/museohn/today/obradoiros/obradoiro_0001.html

A programación continuará nos meses de decembro e xaneiro con outros catro obradoiros para nenos e nenas: "Nadal no Museo. As árbores de nadal" (22 e 29 de decembro), "A colección de minerais 'Joaquín Pardo' no Museo" (23 de xaneiro), "Entroido no Museo" (6 de febreiro) e "Fuxindo do frío. Animais hibernantes e migratorios" (26 de febreiro).