Do 7 de novembro do 2020 ao 14 de marzo do 2021 - 18:00h Charlas explicativas da exposición Vestir épocas 1860-1960

Museo de Belas Artes da Coruña

Charlas explicativas sobre a exposición 'Vestir Épocas' Todos os xoves e venres ás 18:00h con inscripción previa. Debido ás medidas adoptadas polo Covid-19 e para garantir a seguridade dos visitantes, realizaranse no salón de actos estas introduccións ao contido da exposición, co fin de facilitar a comprensión do que despois será a visita de xeito individual. Só se concederán dúas prazas por solicitude, e as persoas interesadas deberán recibir a confirmación por escrito, incluíndo o número de asento asignado. Unha vez finalizada a charla explicativa, a visita individual á exposición poderase realizar sempre e cando o aforo da sala o permita.

Museo de Belas Artes (A Coruña)

Normas Charlas explicativas Vestir épocas