26 de abril do 2017 O Museo do Castro de Viladonga acolleu un concerto sobre a canción no Barroco

Museo do Castro de Viladonga

O sábado 22 de abril celebrouse, na sala de actos do Museo do Castro de Viladonga , un concerto de música antiga a cargo do grupo galego La Xácara, integrado por Julia Cea (canto e percusión), Victor Illán (guitarra barroca e vihuela),Tin Novio (Tiorba) e Pablo Ruibal (viola de gamba). Todos eles músicos de ampla formación e experiencia na música dos períodos renacentista  e barroco.

No programa ofrecido neste concerto, La Xácara interpretou unha serie de cancións que van desde algúns temas  anónimos  da época dos Reis Católicos, cancións italianas do século XVII, ata temas de autores tan recoñecidos como Purcell, Bach ou Cavalli.

Este concerto integrase dentro dos “Sábados Culturais” organizados polo Museo e financiados pola Dirección Xeral de Patrimonio Cultural da Consellería de Cultura, Educación e O.U. da Xunta de Galicia, como parte das actividades de difusión cultural desenvolvidas polo Museo do Castro de Viladonga.