Pechar

Pupitre unipersoal

Mesa ou pupitre de madeira formado por unha tarima de táboas (catro) sobre a que se dispón, na parte de atrás, un asento fixo de varias varas e cun respaldo dunha vara curva. Na parte dianteira leva a mesa en plano inclinado, cun pequeno plano recto para colocar sobre el, nun oco circular, o tinteiro e, nunha rañura, a pluma e os pizarrillos. Baixo a mesa un estante para os libros e material; diante leva unha táboa para impedir que este caia, pero posúe unha abertura semicurva na parte superior. Debaixo do caixón ten unha travesa para unir as dúas patas a media altura.

O pupitre forma parte do mobiliario esencial presente na escola dos séculos XIX e XX, especialmente deseñado para permitir o labor escritora, para o que conta cunha superficie inclinada que facilitar a devandita función. Este modelo conta ademais con respaldo e superficie para sentarse adaptados á forma corporal dos alumnos, tendo en conta os principios ergonómicos daqueles primixenios pupitres mostrados no Museo Pedagóxico Nacional de Madrid, fundado en 1882.

Dimensións:
75 x 76 x 50 cm