Do 30 de xaneiro ao 29 de marzo do 2015 Instalación "Abarrote no museo"

Realizada polo artista Héctor Francesch, no marco do obradoiro "Artistas no museo"

Museo de Belas Artes da Coruña

Abarrote no museo

Abarrote no museo é unha intervención do artista coruñés Héctor Francesch. Persoas que pasaban diante do museo, e que non tiñan intención de entrar, foron fotografadas de maneira voluntaria para logo ser debuxadas a tamaño real sobre unha silueta, e converterse así en visitantes artístico-virtuais. O artista lanza unha convocatoria a todas as persoas participantes: para facerse co seu retrato, terán que invitar a un mínimo de 10 amigos/as a visitar o museo, nunha ou en varias ocasións, e así “abarrotar o museo”.

Actividades como "Artistas no museo" buscan ofrecer ao público unha oportunidade magnífica de coñecer desde dentro a obra e o sistema de traballo de un artista plástico, permitíndolle participar dos seus procesos creativos como un membro activo máis, e incrementando así o seu coñecemento das técnicas, as motivacións e o significado último das súas obras.

Por outra banda, constitúe unha magnífica forma de implicar aos artistas galegos na actividade habitual do museo, dando a coñecer a súa obra, e facéndolles ademais partícipes da actividade cultural despregada pola institución no marco da súa programación. Por último, este tipo de intervencións artísticas do espazo, que ofrecen ao artista a posibilidade de interactuar coa arquitectura e co pasado, a través das obras expostas, fan que o museo se converta en algo vivo, que se transforma, e que non queda reducido a un mero contedor de obxectos.