26 de outubro - 12:00h Obradoiro infantil: Ñam!, obradoiro con froitas e verduras

O Museo das Peregrinacións e de Santiago continúa coa segunda edición de Museo en familia para os sábados de outubro, novembro e decembro, neste caso cun obradoiro infantil

Museo das Peregrinacións e de Santiago

O MDPS pon en marcha un programa de actividades para converter o Museo nun espazo de encontro cultural destinado a todos os públicos, con especial atención ao público infantil e o seu entorno familiar, chamado Museo en familia, durante os sábados de outubro, novembro e decembro.
Este sábado é a quenda dun obradoiro para descubrir o artista que levan dentro os máis cativos e cativas. Neste obradoiro empregarán unha gran variedade de alimentos: hortalizas, froitas, froitos secos, macarróns… cos que ilustrarán os personaxes que broten da súa imaxinación.
Inscricións para os obradoiros na recepción do Museo ou chamando ao 881 867 401

Museo das Peregrinacións e de Santiago (Santiago de Compostela)